This profile has been claimed by the business owner or representative.
168 N DuPont Hwy, New Castle, DE, 19720, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Never a bad experience.Hospitality is always exceptional
Business response:
Hi, it's great to hear that every visit to Price Toyota has been a positive one. We're glad the team's hospitality makes each experience enjoyable. Thank you for sharing your kind words.
Start to finish, the process was quick and easy. All staff were very friendly
Business response:
Hi, we're glad to hear your experience at Price Toyota was smooth from start to finish. It's great that the team made everything quick and enjoyable for you. Thank you for sharing your experience with us.
Replaced battery with a cell issue.
Business response:
Hi, we're glad we could help with your battery replacement at Price Toyota. It's good to know your vehicle is back in top shape. Thank you for trusting us with your service needs.
Great job on the seedy service work.
Business response:
Hi, thank you for your feedback. We want every service experience at Price Toyota to be positive, and I'm sorry if anything about your visit felt off. Please contact Marissa Curti at 302.395.7541 so she can address your concerns and ensure your vehicle is taken care of properly.
Polite and professional staff. Service performed in a timely manner.
Business response:
Hi, we're glad to hear our team at Price Toyota provided polite and professional service. It's great to know your vehicle was serviced efficiently. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again.
Great job ,Happy customer,Will come back for more things in the future.
Business response:
Hello, we are glad to hear you had a positive experience at Price Toyota. It is great to know you are happy with the service and plan to return in the future. Thank you for sharing your feedback.
Diagnosed and addressed quickly and efficiently
Business response:
Hello, we're happy your service at Price Toyota was handled efficiently and resolved quickly. We appreciate you taking the time to share your feedback.
Friendly professional staff answered any and all questions asked of them.
Business response:
Hi, we are glad our team was able to answer all your questions and provide the help you needed. It is great to hear you found the staff friendly and professional. Thank you for choosing Price Toyota.
The service department is great. The employees are very nice and they keep you informed about your vehicle if you are waiting for the service to be done. If you have any problems, they help you solve them with efficiency. It's also easy to make an appointment by phone or on line.
Business response:
Hello, We are glad to hear the service team at Price Toyota made your visit smooth and informative. Keeping you updated while your vehicle is being serviced is important, and it is great to know our team was able to help with any issues. We are also happy that scheduling by phone or online is convenient for you. Thank you for sharing your experience, and we look forward to your next visit.
Price Toyota has a 4.4 star rating with 4,563 reviews.
Price Toyota is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.