This profile has been claimed by the business owner or representative.
168 N DuPont Hwy, New Castle, DE, 19720, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Liked. They were honest and didn't seem to over charge. Although they did charge for a tire rotation when I have one left from my "car purchase included thingy" that Charlie lied about!
Business response:
Hi, I’m glad you felt our team was honest with you. I’m sorry there was confusion about the tire rotation included with your purchase. Please reach out to Marissa Curti at 302.395.7541 so we can look into this.
My experience at Price has always been top notch. My contact this trip was Megan. She like her colleagues was professional, efficient and very service oriented.
Business response:
Thank you for leaving us a 5-star review! We're thrilled to hear that Megan and our team provided professional, efficient, and top-notch service during your visit. We appreciate your business and support of Price Toyota!
The people who work at this location are always friendly and very service oriented. I have never had a bad experience at this location.
Business response:
Hi, It's great to hear our team has been friendly and helpful every time you've visited. We appreciate your continued trust in us.
I receive personable, honest and proactive advice ....I can keep my same service manager who knows my car and my family.
Business response:
Karen, thank you for the wonderful 5-star review! We're thrilled to hear that you receive personable, honest, and proactive advice from your service manager at Price Toyota. We appreciate your family's continued support!
Nothing I did not like. It was all good.
Business response:
We’re happy to hear everything went well and you had no complaints. Thanks for taking a moment to share your feedback with Price Toyota!
Work done efficiently for a reasonable price. No complaints
Business response:
Hi, We’re glad you were happy with the service you received at Price Toyota. Thanks for the feedback!
Efficient.service - someone informs you throughout the visit.
Business response:
We're glad you had a smooth visit and that someone kept you updated from start to finish. Thanks for choosing Price Toyota!
The service is great and take the time to check and look things over. The waiting to was good but what I don't like about waiting is the TV . You can't change the TV the receptionist said.
Business response:
Hi, I'm glad to hear you had a good experience with our service team and that they took the time to look everything over. We'll keep your feedback about the TV in the waiting room as we look for ways to make the area more comfortable. Thanks for choosing Price Toyota!
Good service. Straightforward and honest.
Business response:
Thank you for sharing your 5-star review! We're glad to hear that you experienced good, straightforward, and honest service during your visit. Thank you for choosing Price Toyota, and we look forward to serving you again!
Price Toyota has a 4.4 star rating with 4,563 reviews.
Price Toyota is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.